Алкогольні напої Товари Leblon

Алкогольні напої Товари Leblon
Leblon Cachaça - це першокласний ремісничий бренд Spirit Cachaca (вимовляється ка-ша-са), вироблений на Destilaria Maison Leblon в бразильському регіоні Мінас-Жерайс. Cachaca є ключовим інгредієнтом кайпірінья (вимовляється як кай-пур-ен-я), національного бразильського коктейлю.

Історія
Вперше Leblon був представлений в США і Бразилії у вересні 2005 року, а потім був представлений на ринках Європи в 2006 році. На даний час Leblon доступний в Бразилії, США, Канаді, Європі та на деяких ринках в Азії. З 2005 року в компанії спостерігається стійке зростання.
 
Нагороди
Leblon Cachaça був лауреатом золотої медалі на змаганнях World Spirits World 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013 і 2014 в Сан-Франциско, що проводяться протягом дев'яти років поспіль, і є першим для будь-яких змагань Cachaça. У 2007, 2010, 2011, 2012 і 2013 роках Леблон був нагороджений Подвійною золотою медаллю за кращу кашасу. Він також був Кращим в класі Переможцем на Міжнародному дегустаційному конкурсі 2007 року в Лондоні і був нагороджений Rising Star 2010 року.
 
Lebon і екологія
Maison Leblon прагне до мінімізації відходів, зниження енергетичних потреб і збереження навколишнього середовища. На полях цукрової тростини все листя і викинуті верхівки цукрової тростини надаються місцевим фермерам для годівлі тварин. Bagaço, який є відпрацьованою цукровою тростиною після пресування, використовується для нагріву води, що проходить через мідні котушки в бочках з аламбіка, для повної самодостатньою дистиляції. Vinhaça, яка є залишковою рідиною після перегонки, розтворяється в ставку на заводі, де дозволяється природний розпад. Він також додається в якості натурального добрива на поле цукрової тростини разом з надмірною кількістю Bagaço, що не використовувані для розігріву стільниць.
 
Легалізація Cachaça
Незважаючи на те, що кашаса є офіційним напоєм Бразилії і третім найбільш споживаним кашаса в світі, в деяких країнах він не був визнаний унікальним найменуванням продукту з Бразилії. До 2013 року cachaça, який продавався в Сполучених Штатах, повинен був іменуватися «ром» десь на передній етикетці. Багато виробників, включаючи Leblon, називали свій продукт бразильським ромом на етикетці. Кашаса виготовляється зі свіжого тростинного соку, а не меляси, як ром, що передує винаходу рому більш ніж на сторіччя (близько 1550 г.) і має зовсім інший культурний відтінок.
У 2013 році Леблон створив рух «Легалізація Кашаса». Кампанія Legalize Cachaça була орієнтована на барменів, торгівлю, споживачів і пресу з метою освіти мас про відмінності між кашасой і ромом. Кампанія також лобіювала Бюро з податку і торгівлі алкоголю і тютюну Сполучених Штатів, щоб визнати кашасу як клас або тип дистильованого спирту відповідно до Закону Федерального управління з алкоголю.
25 лютого 2013 року Бюро з податку і торгівлі алкоголем США (TTB), нарешті, «узаконило cachaça», опублікувавши остаточне правило, згідно з яким національний напій Бразилії визнаний офіційним і відмітним продуктом Бразилії. Остаточне право вступило в чинність 11 квітня 2013 року.

Немає жодного товару.