Світовий лідер з виробництва віскі John Dewar & Sons або як маркетинг може змінити світ


  • 13 лютого 2020 22:42:55
  • Відгуків: 0
  • Переглядів: 1271
  • 0
Геніальна людина геніальна у всьому. На сьогоднішній день світовим лідером з виробництва віскі є John Dewar&Sons, компанія з Англії з більш ніж двохсотрічної історією. Її репутація настільки бездоганна, що віскі виробництва Dewar&Sons насолоджуються навіть королівські особи. В першу чергу своїм успіхом компанія зобов'язана феноменальному менеджеру і маркетологу Томасу Дюару. Для того, щоб проникнути в таємницю виробника віскі, доторкнемся до його історії. Повірте, це буде дуже цікаво. З чого все почалося. На початку 19 століття в простій шотландської сім'ї Дюара народився син, ім'я якому дали Джон.
 
З самого раннього дитинства Джон розумів, що для досягнення будь-якої було мети потрібно вчитися і перш за все, вчитися іноземної мови. Тому ще в школі він опанував досконало англійською, що стає в пригоді йому протягом усього подальшого життя. Продовжувати фермерську діяльність свого батька Джон не бажав, тому його рішенням стало навчання у теслі його ремеслу. Перейнявши від учителя ази теслярської справи, Джон переїхав до міста Аберфелді разом з братом. Саме там і відбулися його перші спроби підприємницької діяльності. Через кілька років хлопець черговий раз змінює місце проживання, вибравши для проживання місто Перт. Нове місце, нові думки і Джон починає розуміти, що вибране ним ремесло теслі також має мало спільного з його мріями про подальше життя. Тому він вирішує залишити і це заняття. Наступним місцем його роботи стає лавка, що спеціалізується на продажу вина. Робота з винною продукцією настільки припала Джону до душі, що він вибрав її справою всього свого життя. Вдача повернулася до Джона лицем, його дядько, власник винної компанії, запросив племінника стати партнером по бізнесу. Результатом цієї співпраці стала компанія під назвою "Макдоналд і Дюар". Працюючи спільно з дядьком, Джон зміг накопичити достатньо грошей для того, щоб відкрити свою власну справу.
У 1846 році в місті Перт з'явилася компанія Джона Дюара, що займається виробництвом віскі. Відмінною особливістю віскі від Дюара став незвичайний спосіб виробництва, для його здійснення застосовувалося змішування різних сортів, яке призводило до створення нового смаку і аромату. Потім віскі розливався в пляшки зі скла. У той час це було нововведенням у винному виробництві, оскільки віскі розливався на місці, в пабах, з дерев'яних бочок. Після закінчення 10 років вино Дюара стало користуватися величезною популярністю серед власників готелів і барів. У 1864 році у Джона народжується молодший син - Томас. В майбутньому це той самий геніальний маркетолог, який зробив з компанії світового лідера з виробництва віскі. Варто зауважити, що ще будучи дитиною, Томас з успіхом виявляв неординарні творчі здібності. Батько, помітивши це, направив його вчитися в художню академію, яку Томас з успіхом закінчив. Як свого часу і Джон, Томас не захотів співпрацювати з батьком і вибрав для своєї діяльності компанії Forrest & Turnbull і Robertson & Baxter. За час роботи в цих компаніях Томас пізнав усі ази маркетингу винного виробництва. В кінці 80-х років 19 століття старший брат Томаса - Джон Олександр стає офіційним партнером батька по бізнесу. Співпраця тривало всього лише рік, після закінчення якого, Джон Дюар помер.
 
Повноправними власниками компанії стали брати Дюари. Все керівництво Джон Олександр перебрав на себе. Через 4 роки на допомогу братові прийшов Томас. Тоді йому було 20 років. Успішний маркетинг - запорука успіху компанії. Після року роботи в головному офісі компанії Дюара, Томас приймає рішення про те, що необхідне просування віскі і на столичний ринок. Результатом цього рішення став переїзд Томаса в Лондон, де він активно почав займатися здійсненням задуманого. Потрібно віддати належне до підходу ведення бізнесу обох братів, які відразу розподілили коло обов'язків і чітко їх виконували. Олександр було керівником виробництва і вів всі справи компанії, а Томас займався просуванням віскі на ринку. У столиці Джон зіткнувся з проблемою неприйняття жителями віскі як популярного напою. Перевага віддавалася рому і джину. Проте така ситуацію не вибила грунт з під ніг винахідливого Томаса, і він розробив цілу стратегію, яка виявилася успішною. Складалася вона в тому, що були найняті люди, які під виглядом звичайних клієнтів ресторанів і барів просили, а іноді і вимагали принести їм віскі Дюара.
Отримавши відмову і пропозицію замінити даний напій чимось іншим, ображені клієнти просто йшли. Таких спектаклів у кожному із закладів було кілька, і повторювалися вони досить часто. Так в розумі власників барів і ресторанів поступово визрівала думка про те, що необхідно придбати партію такого віскі. І тут на сцену виходив сам Томас, який пропонував господареві вигідну угоду з придбання партії віскі Дюара. Зрозуміло, операція відбувалася і з часом справи компанії в Лондоні пішли в гору. Результатом цього стало відкриття лондонської філії компанії Dewar & Sons. Не змусила себе чекати і перша нагорода, отримана в 1886 році на виставці в Единбурзі. Потім були ще нагороди та ще... Всього їх на рахунку компанії більше 80. Можливо, ви запитаєте про те, чому при згадці про Dewar & Sons насамперед говорять про заслуги Томаса, адже його брат теж зробив чималий внесок у розвиток компанії. Справа в тому, що без маркетингових заходів, проведених Томасом, компанія навряд чи вийшла б на такий рівень і заслужила світове визнання. Маркетинг від Томаса був ще й сміливим. Прикладом цього може служити випадок, що стався в 1891 році. Тоді Томас відправив бочку віскі Дюара в подарунок президенту Америки. Резонанс був настільки величезним, що кращої реклами не можна було і придумати. Після цього випадку замовлення полилися рікою. Рекламний хід виявився вдалим і найдешевшим з усіх можливих. Після того, як компанія набрала обертів і вийшла на новий рівень, Томас вирішив, що брат може впоратися деякий час і без нього і відправився в подорож по всьому світу. Протягом двох років ним були відвідані 26 країн. Але не забував Томас і про справу. У кожній країні їм були створені представництва, проведені рекламні кампанії. Результатом подорожі став налагоджений експорт віскі Дюара в багато країн і збільшений в 10 разів товарообіг. Компанія братів Дюара заслужила самої найвищої довіри і схвалення від королівських осіб Англії, Швеції та Іспанії. Для них Dewar & Sons здійснювала офіційні поставки. 1895 рік ознаменувався відкриттям філії в Америці, на керівний пост якого був призначений Фредерік Глассап. Томас залишався, як завжди, попереду всіх і придбав автомобіль, який до нього придбали тільки принц Англії і Томас Ліптов.
У ці роки дохід компанії Dewar & Sons становив 100 тисяч фунтів стерлінгів. Томас не зупинявся на досягнутому, і вже в 1898 році в світ вийшла перша кінореклама віскі Дюара. Це був найперший досвід кінореклами винного напою для компанії Едісона, тому особливою честю було виявитися обраним для цієї реклами. Виглядало це так: своєрідним екраном стало одна з будівель на міській площі Нью-Йорка. Спроектовані на нього чоловічки танцювали і веселилися. Далі йшла реклама напою. У той час, це було небаченим нововведенням, тому реклама привернула масу людей, а значить, всі в Нью-Йорку дізналися про віскі Дюара. У ці роки і виробництво набуло значного розширення. Любителів віскі Дюара стає більше з кожним днем. Замовлення стали набувати величезних масштабів. І тут не можна недооцінювати талант Джона Олександра як справжнього керівника. Він налагодив виробництво до такого стану, що жодне з замовлень не виявилося простроченим. Кінець століття був ознаменований появою нової марки віскі, Dewars White Label.
 
Згодом це віскі назвали легендарним. На початку нового століття Томас стає лицарем, а потім отримує звання баронета і стає повноправним членом вищого суспільства. Перед ним відкриваються всі двері. У той же час Томас створює "Будинок Дюара", в який була вхожа тільки еліта. Цей будинок став своєрідним клубом для вищого світу, потрапити в, який було дуже престижно. Далі більше. Для піару компанії Томас знаходить все нові і більш затратні способи. У 1911 році він зводить на самому березі Темзи величезну фігуру шотландця, який п'є віскі. Неймовірна кількість електричного кабелю було пущено на створення дива на березі. Але результат того вартий. Для всіх це було справжнім дивом, людей, охочих на нього подивитися, було стільки, що це швидше нагадувало масове паломництво. Через кілька років Томасу дарують звання пера. Тепер його титул звучить як "Барон Дюар Хоумстоллскій".
У 1920 році в Америці сталася всім відома подія, яка піддала розоренню багато компанії того часу. Був введений сухий закон. Але і тут Томас знайшов лазівку. Поставки віскі в США не припинилися завдяки тому, що його рекомендувалося як ліки від холери. Зрозуміло, поставки були вже не такими масштабними як раніше, але все ж Dewar & Sons не втратила ринок США. В цей час Томас зайнятий новими розробками, спрямованими на підтримку світового імені. Ним була винайдена спеціальна чашка, що дозволяє без проблем відкривати пляшки з віскі. У 1929 році старший брат Томаса Джон Олександр раптово помер. Його особистий статок на той час налічував понад 4 млн. фунтів. У 1930 році помирає і Томас. Закінчилася історія двох братів, кожен з яких був геніальний у своїй області. Але не закінчилася історія компанії Dewar & Sons, яка і в наші дні успішно процвітає. Історія компанії нерозривно пов'язана з історією життя Томаса Дюара.
 
Дійсно, геніальна людина геніальна у всьому. Томас вніс свій вклад і в літературу, мистецтво, політику і масу інших областей життя, не мають нічого спільного з виробництвом віскі. Чого тільки варті його знамениті "дюарізми". Один з них говорить, що розум, немов парашут, приходить в дію після його відкриття. Кожен з дюарізмов заслуговує прочитання і має право стати справжнім девізом для багатьох людей. Настільки вони точні і лаконічні. Так чітко і правильно формулювати свою думку міг тільки талановита людина, воістину мудрий і знає. Успіх компанії братів Дюара тому підтвердження.
 
Залишити відгук  ↓
 
Відгуків ще не було.