Товари Gruppo Cevico
Компанія почала свою діяльність як кооператив в 1963 році, виробляючи вино з виноробами в області Романья. У 60-х і 70-х роках почали торгівлю вином виключно оптом. У 1980-х і 1990-х роках почався активний ріст компанії, продажі виросли до великих розмірів. У 2000-х роках, виконуючи вказівки ринку, почали виробництво для каналу Ho.Re.Ca.
На сьогоднішній день є групою, що працює в основному в Емілії-Романьї, але також має власні виноробні в Венето, Тоскані і Умбрії, представлені в 67 країнах світу, зокрема у Франції, Китаї, Японії, Великобританії, США і Південно-Східної Азії. Консолідований оборот компанії складає 147 мільйонів євро.
Штаб-квартира знаходиться в Луго (РА) і є стратегічним центром системи, яка гарантує технічні та комерційні послуги для всього ланцюжка поставок. Виноробні Social отримують виноград від асоційованих виробників. Мережа структурована таким чином, що кожен кооператив спеціалізується в певній галузі, в той час як система Terre Cevico дозволяє реалізувати економічну і комерційну взаємодію, здатну підвищити конкурентоспроможність на світових ринках, оптимізуючи виробничі і маркетингові витрати. В одному реченні стратегія Terre Cevico дозволяє «бути великим там, де це необхідно, і маленьким, щоб бути поруч з народом».
На сьогоднішній день є групою, що працює в основному в Емілії-Романьї, але також має власні виноробні в Венето, Тоскані і Умбрії, представлені в 67 країнах світу, зокрема у Франції, Китаї, Японії, Великобританії, США і Південно-Східної Азії. Консолідований оборот компанії складає 147 мільйонів євро.
Штаб-квартира знаходиться в Луго (РА) і є стратегічним центром системи, яка гарантує технічні та комерційні послуги для всього ланцюжка поставок. Виноробні Social отримують виноград від асоційованих виробників. Мережа структурована таким чином, що кожен кооператив спеціалізується в певній галузі, в той час як система Terre Cevico дозволяє реалізувати економічну і комерційну взаємодію, здатну підвищити конкурентоспроможність на світових ринках, оптимізуючи виробничі і маркетингові витрати. В одному реченні стратегія Terre Cevico дозволяє «бути великим там, де це необхідно, і маленьким, щоб бути поруч з народом».
Показано з 1 по 2 із 2 (всього сторінок: 1)