Годинники Rolex - коли час непідвладний над розкішшю
- 22 березня 2020 23:43:53
- Відгуків: 2
- Переглядів: 863
Коли мова заходить про розкіш, звичайна людина малює собі наступну картину: дорогі авто, телефони, яхти ... Ті ж, хто далеко не байдужий до годинників, тут же представляють у себе на руці годинник від Rolex. Швейцарська компанія Rolex S.A. одна з найіменитіших виробників годинників і аксесуарів в світі. Однак варто зазначити, що засновник цієї компанії був далекий від годинників так само, як і від самої Швейцарії.
Ганс Вільсдорф був родом з Баварії. Саме там почалася його кар'єра. Довгий час він пропрацював у великій компанії, яка експортувала перли. Потім він отримав запрошення попрацювати у старого шкільного друга. Там і відбулося знайомство Ганса з легендарними механізмами з Швейцарії. Через деякий час Вільсдорф вирішив, що і сам зможе зайнятися чимось подібним і, недовго думаючи, поїхав в Англію разом зі своїм зведеним братом.
Перші кроки на новому ринку
Спочатку Ганс вирішив займатися тим же, чим і його друг, у якого він працював. Перша фірма, зареєстрована братами Вільсдорф, називалася Wilsdorf & Devis або скорочено W&D. Вона займалася експортом годинників, але якщо механізми в них стояли швейцарські, то вензель на кожному годиннику ставився англійський.
Треба сказати, ринок в Англії на початку двадцятого століття відрізнявся консервативністю і здивувати покупця було непросто. Ганс же вважав, що майбутнє за наручними годинниками і зважився створити і випустити власну модель. Але не на всі прилавки можна було покласти продукцію фірми W&D. Брати вирішили виготовляти годинник «не для всіх». Найперший їхній продукт з'явився в 1905 році і відразу був зарахований до елементу розкоші. Споживачі були здивовані, а годинники стали розкуповувати.
Народження нового бренду
У 1908 році компанію було вирішено перейменувати. Назва Rolex підійшло ідеально. Його було легко вимовити і запам'ятати, до того ж воно звучало однаково на будь-якій мові. Було незрозуміло, що означає це слово, але тим не менше 15 листопада 1915 року бренд був офіційно зареєстрований.
Задану планку Вільсдорф тримав справно. В першу чергу, він стежив за якістю виробництва, точністю і ексклюзивністю. Тяга до нового сприяла просуванню бренду Rolex на вже світовому ринку. Годинники, які отримали статус хронометра - небачене до цього явище. Далі були водонепроникні моделі і моделі, з циферблатом, на якому дата змінювалася автоматично. Були й інші досягнення.
Великий вплив на діяльність Rolex вплинула Перша світова війна. Високі мита на ввезення дорогоцінних металів, встановлені Великобританією, змусили Вілсдорф повернутися до Швейцарії. З тих пір фірма Rolex S.A., а саме так вона стала називати пізніше, жодного разу не відійшла від наміченого шляху. Сьогодні Rolex - найвідоміший виробник годинників. Тим більше, тільки вони випускають по 2000 (!) годинників в день.
Правила успішного бізнесу Г.Вільсдорфа:
• Тяга до самостійності і бажання вчитися.
Ганс Вільсдорф на самому початку свого шляху вирішив, що рано чи пізно, буде сам собі господар. До того ж, він витрачав свій вільний час на навчання мистецтву торгувати і шукати нові ринки збуту.
• Підприємсливість.
Трохи схитрувавши, Вільсдорф зробив собі ім'я задовго до того, як почав виробництво свого продукту. Він маркував експортований товар з швейцарськими механізмами, своїми вензелями, чому багато покупців думали, що цей годинник створив сам Вільсдорф. Тому, коли він запустив на ринок свої власні моделі, до марки W&D (надалі, Rolex) ставилися з великою довірою.
• Націленість на покупця.
З самого початку Вільсдорф вирішив, який товар і для кого він буде виробляти. Ніякі кризи і низькі стартові продажу не зрушили його з колії. Як можна побачити, це дало чималі плоди.
Ганс Вільсдорф був родом з Баварії. Саме там почалася його кар'єра. Довгий час він пропрацював у великій компанії, яка експортувала перли. Потім він отримав запрошення попрацювати у старого шкільного друга. Там і відбулося знайомство Ганса з легендарними механізмами з Швейцарії. Через деякий час Вільсдорф вирішив, що і сам зможе зайнятися чимось подібним і, недовго думаючи, поїхав в Англію разом зі своїм зведеним братом.
Перші кроки на новому ринку
Спочатку Ганс вирішив займатися тим же, чим і його друг, у якого він працював. Перша фірма, зареєстрована братами Вільсдорф, називалася Wilsdorf & Devis або скорочено W&D. Вона займалася експортом годинників, але якщо механізми в них стояли швейцарські, то вензель на кожному годиннику ставився англійський.
Треба сказати, ринок в Англії на початку двадцятого століття відрізнявся консервативністю і здивувати покупця було непросто. Ганс же вважав, що майбутнє за наручними годинниками і зважився створити і випустити власну модель. Але не на всі прилавки можна було покласти продукцію фірми W&D. Брати вирішили виготовляти годинник «не для всіх». Найперший їхній продукт з'явився в 1905 році і відразу був зарахований до елементу розкоші. Споживачі були здивовані, а годинники стали розкуповувати.
Народження нового бренду
У 1908 році компанію було вирішено перейменувати. Назва Rolex підійшло ідеально. Його було легко вимовити і запам'ятати, до того ж воно звучало однаково на будь-якій мові. Було незрозуміло, що означає це слово, але тим не менше 15 листопада 1915 року бренд був офіційно зареєстрований.
Задану планку Вільсдорф тримав справно. В першу чергу, він стежив за якістю виробництва, точністю і ексклюзивністю. Тяга до нового сприяла просуванню бренду Rolex на вже світовому ринку. Годинники, які отримали статус хронометра - небачене до цього явище. Далі були водонепроникні моделі і моделі, з циферблатом, на якому дата змінювалася автоматично. Були й інші досягнення.
Великий вплив на діяльність Rolex вплинула Перша світова війна. Високі мита на ввезення дорогоцінних металів, встановлені Великобританією, змусили Вілсдорф повернутися до Швейцарії. З тих пір фірма Rolex S.A., а саме так вона стала називати пізніше, жодного разу не відійшла від наміченого шляху. Сьогодні Rolex - найвідоміший виробник годинників. Тим більше, тільки вони випускають по 2000 (!) годинників в день.
Правила успішного бізнесу Г.Вільсдорфа:
• Тяга до самостійності і бажання вчитися.
Ганс Вільсдорф на самому початку свого шляху вирішив, що рано чи пізно, буде сам собі господар. До того ж, він витрачав свій вільний час на навчання мистецтву торгувати і шукати нові ринки збуту.
• Підприємсливість.
Трохи схитрувавши, Вільсдорф зробив собі ім'я задовго до того, як почав виробництво свого продукту. Він маркував експортований товар з швейцарськими механізмами, своїми вензелями, чому багато покупців думали, що цей годинник створив сам Вільсдорф. Тому, коли він запустив на ринок свої власні моделі, до марки W&D (надалі, Rolex) ставилися з великою довірою.
• Націленість на покупця.
З самого початку Вільсдорф вирішив, який товар і для кого він буде виробляти. Ніякі кризи і низькі стартові продажу не зрушили його з колії. Як можна побачити, це дало чималі плоди.